.torsdag.

Jag vet inte vad jag ska skriva.
jag vet inte ens vad jag själv tänker.
 eller, det vet jag väl någorlunda iochförsig MEN jag kan inte sätta tankarna till ord eller formulera mina känslor till handlingar.

idag. har jag. ja,jag vet inte. jag har vandrat omkring, lekt med min mate, blåst blåsbubblor och varit rätt så glad.
och det var skönt.

men, känslan finns ändå kvar, en gnagande, frätande känsla som tar bort det goda och ersätter det med ett stort ekande tomrum som går från stortån och upp till öronsnibben. jag vill bara sätta mig ner på trottoaren, ta fram min mp3 och lyssna på musiken som talar till mig, lyssna till texterna vars ord beskriver en vardag som liknar min egen. blåsa såpbubblor i solgasset och tänka på dig. och dig. och andra. för jag vet inte vem "dig" är. är du den jag tror att du är eller är du någon annan?

             - . jag söker efter svaret, men jag hittar bara leksaken i flingförpacknigen. -

Kommentarer
Postat av: elin

såpbubblor. åhh! :D Låt inte den gnagande känslan äta upp dig. me love you. puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback