hej,jag är trött.

sommarlovet börjar närma sig slutet och det är med skräckblandad förtjusning som jag inser att - oj, på tisdag tar ledigheten slut. men innan skolarbeten och betyg inflamerar mitt huvud, vill jag skriva några rader i bloggen. just in case liksom. man vet aldrig hur upptagen man blir när allt drar igång.

idag är det fredag tror jag. och jag är trött. tror alltid att om jag bara sover lite längre så ska jag vara mer utvilad, men jag tror inte så är fallet. om jag bara hade gått upp när jag vaknade vid niotiden. ÅH! urgh och argh.

 och nu fick jag just en dålig nyhet, jag som är så sjukligt morgontrött måste gå upp sjukligt tidigt för att komma till skolan HELA detta år. skiet.

Kommentarer
Postat av: elin

huuu.. ja, inte kul det där med tidiga mornar. uuuuh..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback