transtrand

klockan är 23.23 och jag borde gå och lägga mig. huvudet är trött. tanken är trött. och imorgon klockan 06.20 ringer klockan och jag ska ta mina stora väskor och åka upp till fjällen för en månad. konfirmationsläger på världens vackraste plats med en härlig bunt människor. rena lyxsommarjobbet! av erfarenhet så vet jag att det är tokslitigt och att man är trött så jätteofta, MEN det är så värt det. för det är så fantastiskt roligt och lärorikt och spännande på alla sätt.
så nu borde jag sova. för nu är klockan 23.26.
snart kommer den vara 23.27...
godnatt.!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh, ja! FANTASTISKT fint sommarjobb! Hoppas ni får en riktigt härlig månad :)



kram!

Postat av: londonboende

nu är det ju över en månad sedan du uppdaterade.. SKÄRPNING!!!

2012-07-21 @ 14:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback