musik och snuva

det är med att vara förkyld.
det är något jag är ofta. tackvareettdåligtinumförsvar.
men nu är det inte bara en liten förkylning. nu sitter det i hela huvudet och halsen och näsan och jag är så hiskeligt trött i både kropp och tanke.
tur att jag kan vara hemma och vila. och plugga. men mycket vila. ingenting kommer ju gå in om jag mår uselt. det håller inte.
men, bra grej. dricka mycket mycket te och gilla min lugg. och lyssna på musik. deportees och bon iver och säkert! och ane brun och laleh och mumford and sons och sufjan stevens.
nu ska jag umgås med min tekopp. den ska fyllas med varm dryck med lakritssmak.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vilken fin lugg och vilken fin Linda! Maaaaah, vill bara attack-krama dig på nu på direkten!!!!

Jag har ju typ snott din hårfärg, och så har jag ju klippt egen lugg, så vi skulle nästan kunna vara låtsas-tvillingar nu. :) PUSS saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback