så var det bara att plugga då...

jag har världens sämsta koncentrationsförmåga.
det går bara inte. jag får inte ner något vettigt på datorn och jag måste få det. jag måste skriva det här. det tar liksom slut innan det ens börjat.
gjorde mig en kopp kaffe för att få igång inspirationen och snart får vi se om det hjälper. det är frustrerande att inte komma igång på riktigt, att fastna i böckerna och orden och inte få någon struktur i det som ska skrivas. för det är bra intressant, men att få ut något som låter vettigt och kunna koppla ihop det snyggt med tre andra ämnen inom välfärdspolitiken är svårt.
nu vet ni. färdiguppdaterad.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh jag vet vad du menar. Har så svårt ibland att komma igång med det jag ska göra. Men sen när jag väl kommer igång kan jag fastna så djupt att jag glömmer bort allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback