mitt rum och hur det faktiskt är ordentligt städat! (äntligen)

efter en sommar av Berlin och Transtrand och Skåne och Göteborg och festival och en vecka i England. så såg mitt rum ut som kaos och kändes kaos i möbleringen. jag måste göra om ibland, det riktigt kliar i fingrarna. nu sitter jag i mitt nystädade rum, sängen är bäddad och jag gillar det. det känns bra. fint! (jättefint!) och allt är genomgånget och kläder ska skänkas bort och massa skräp har slängts. vilken dag det var igår. det var jag och musiken och kaoset. men så blev det bra också!
nu går det att andas liksom.
nu blir det snart cykeltur i det osäkra vädret, det luktar regn, in till stan för kaffe med fina C som jag knappt sett i sommar. och i kväll blir det 25 års firande av min bror.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så fint det blev. Älskar din pelargon! Och datorn passar så bra in där:)

X

2012-08-25 @ 12:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback