framme

framme i mitt älskade älskade England och glädje är obeskrivlig. Känslan av att kliva av planet och känna sig hemma, framme. Fascineras av hur ett land jag bott i endast tio månader av mitt tjugotre åriga liv kan betyda så mycket och vara så rätt. Är det hit jag ska flytta? Lämna Sverige och bo i landet där jag alltid känner mig som jag. Där jag mår bra. Men, det skulle bli vardag och lyckoruset skulle väl lägga sig. Kanske, kanske inte... Det kanske skulle vara helt rätt.

Får magknip av kärlek över England och engelska och engelsmän och luften tycks lättare att andas.

Chauffören har på radion och gamla klassiker bildar tillsammans soundtracket för min resa in till London. Det är mörkt ute, men det känns hemma och inte skrämmande. jag älskar det.

Jag älskar det.

Det känns så rätt att komma hit. Att få vara här.

Kan det vara här mitt liv kommer vara?

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/72515/images/2012/pic_207719814.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/72515/images/2012/pic_207719815.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Elin

Meeeen om du flyttar till England så bor du för långt bort från miiiiiiig!!!!!! (Men följ ditt hjärta, jag får väl åka båt över då och då) ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback