min onsdag.

dagen inleddes med dusch och piffning och sen frukost med snygg brud på favoritbageriet i fredhäll.
sedan vandrade vi runt lite på stan och hade tänkt secondhandshoppa men det var stängt. så det blev lite annat på andra affärer istället. sen gick jag till stadsbiblioteket och pluggade och kände mig duktig. sedan hängde jag i kyrkan en sväng och kollade på lokalerna eftersom MINA TJEJER från england kommer imorgon och ska sova där. lite mer plugg, sen musikcafe på skeppsholmen där jag lyssnade på duktiga bror´n med fina kombon och näst-intill kombon.
nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Benedicte

Åh, en sån frukost och promenad med er två hade sannerligen inte suttit fel... Saknar er!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback