en vanlig tisdag??

nej, för det är kanelbullensdag!
jag vaknade tidigare än vad jag kunde gjort för att äta varm kanelbulle och dricka te med fina kombon. sedan har jag hängt i soffan, snorat och tyckt lite synd om mig själv och ojat mig över huvudvärk. tittat på vänner och ätit riktig frukost.
nu är jag påklädd och ska ut och lufta mig lite innan det blir skola. borde läst nu på morgonen, men en promenad känns mer värt. jag får läsa efter föreläsningen...
en sån ansvarsfull student är jag alltså.
man har sina dagar helt enkelt. ska bänka mig på espressohouse tänker jag och läsa innan jag kanske går på bokrealese för himla bra bok.
eller så kryper jag ner i soffan i kväll.

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter himlans fint du!!! Saknar dina kanelbullar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback