tentan skriven, dag på stan väntar

nu är tentan äntligen skriven och jag kan släppa den. eller försöka. iallfall inse att jag inte kan göra någonting åt resultatet nu utan bara vänta på vad resultatet blir. hoppashoppashoppashoppaspågodkänt.
nu ska jag snart fara iväg till stora staden och träffa hanna och secondhandrunda lite. idag ska bli en fin dag, en helfin dag. det har jag bestämt. huvudet är trött efter sen kväll, men en rolig sådan. fest på skolan från klockan tre och sen lite söder på det och sen hem i säng. fint folk, intressanta disskutioner.
läppstift på, gammal körtröja likaså och snart skorna med. nu diska och sen iväg! hejdå hejdå.
(elin. jag saknar dig!)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha en underbar dag, min kära! Det är du vääääärd!

Postat av: Elin

Saknar dig också juuuu!!!

2011-11-05 @ 19:10:33
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback