på riktigt.

på riktigt så är vi inne i adventstider nu men jag känner mig konstigt urfas. tror det beror på min tvåveckorlånga vistelse borta från mänskligheten. jag känner mig lite urfas.
på riktigt börjar jag äntligen bli bättre. det går sakta och det frustrerar mig. men när jag blir frustrerad blir jag trött, ond circel det där. men bättre blir det.
på riktigt har jag haft hjärnskakning och lever med de för var dag minskade efterskalven nu.
på riktigt så har jag varit hemma hela dagen och lyssnat på radio och musik och pysslat och det har varit trött. men jag vill göra saker! gå ut! träffa människor! ORKA lite helt enkelt.
på riktigt har jag en väldigt fin tjej jag bor med som lagar mat åt mig och som är bra på alla sätt och vis.
på riktigt har jag massa fin familj och vänner som bryr sig till tusen.
på riktigt var elin här i helgen och vi kunde ses och hänga lite och mysa.
på riktigt?? ja, på riktigt borde jag kanske sova. men jag är inte sovtrött. jag är rastlös trött.
så ser mitt liv ut just nu, på riktigt.
sällskap behövs ibland. även om man inte riktigt orkar.
.over and out.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att du var pigg nog att skriva ett blogg-inlägg om hur trött du känner dig. Känns ändå som ett framsteg.

Hoppas det blir bra snart! KRYAAAKRAMAR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback