en bra söndag

vaknade.
klädde på mig och kände mig väldigt kontors-aktig-men-väldigt-snygg.
åkte till kyrkan.
bra gudtjänst, härligt folk.
lunch med halva församligen och bus med söta barn.
inköpande av fönsterbräda.
fika med fina Hanna på favorit espressohouse.
bil bil bil ut till ekerön för middag med familjen. åkte därifrån med en fin blå tröja och en vit kofta att lägga till garderoben.
idag blir det promenad till pappas skola för utskrift, lite myrorna och lite granit och sen fika fika fika med min amanda. och ikväll - konsert med lillebror!
(jag gillar att vara ledig)
(och börjar bli nervös inför skolstart)
(litteraturlista - HJÄLP!)

Kommentarer
Postat av: Elin

Mmmm det är underbart att vara ledig och ha en massa roliga och fixiga saker inbokade!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback