förmiddag.

kaffekopp i handen.
just hemkommen från skärholmen där jag har irrat runt i affärer någon timme på morgonkvisten. tanken var att införskaffa belysning till balkong och lite annat till hemmet. hittade det lilla andra, men ej någon belysning. så det får vänta lite. men när det kommer, kom kom kom och drick te på vår balkong. den är fin. spenderade någon timme där med H i lördags och njöt av cider i vinglas och mozarellapasta och samtal om livet.

gårdagen var kyrka och sjuårskalas. kyrkan var proppad och jag kände att den fortfarande är min, och sjuårskalaset var mysigt och jag och gudson lekte med bilar och busade.

nu kokar jag potatis och rotfrukter som blir min lunch innan jag beger mig för att jobba två-nio. vi har skolgruppsledarträff idag och det känns fantastiskt att GÖRA något praktiskt. något konkret. jag är praktiskt lagd och får lätt spring i benen när det blir för stilla.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh jösses jag vill dricka te på din balkong typ NU!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback