idag.

dagen idag.
jag är ganska trött och irriterad. så det har inte varit världens bästa dag. därför, kort inlägg och väldigt ointressant men jag behövde berätta för blogg universum. helt enkelt.

dagens bästa - att vår lärare åkte och köpte massa godis till oss för att han såg hur trötta vi var i slutet på dagen.
dagens sämsta - (EN av de sämsta) att salladen tog slut till kvällsmaten.

nu ska jag öva drama och jag är opepp. vilket är väldigt tråkigt eftersom jag älskar teater. men man kanske kan peppa till på en kvart??

imorgon eller något blir det skriv om england. det börjar bli konkret. wow.

Kommentarer
Postat av: zach galifianakis

igår var jag på personalmöte. det var helt okej, men jag höll på att somna flera gånger D:

Postat av: Elin

Ja, vissa dagar är sånna dagar. Hurra för godis och buh för slut-sallad.

Ser så fram emot din UK-blogg och att få höra om alla spännande saker som garanterat kommer hända! :)

Kul med många uppdateringar här på bloggen också, jag uppskattar eftersom jag kollar minst en gång om dagen! :D

2009-09-04 @ 16:51:55
URL: http://hejhenning.blogspot.com
Postat av: Jean1

så illa kan väl dagen ändå inte ha varit om du väljer att lista att salladen tog slut?

2009-09-05 @ 18:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback