min dag

jag gillar att cykla. verkligen jättemycket gillar jag det. man kan ta sig så långt och det är inte jättejobbigt, bara när man cyklar i den lilla backen uppifrån råå och hit. men annars, det är verkligen fantastiskt. tror jag påpekat det kanske tio gånger denna dag för olivia. vi tog nämligen cyklarna in till staden och en skog för att dricka kaffe och äta bullar och kakor och njuta av vädret och varandra. umgås helst enkelt. sen en gospelgudtjänst i vacker kyrka med en kör som hade tjänat lite på att le och vara glada, för det tycker jag är själva grunden i gospel. men härligt att vara i kyrkan. var ett tag sen.

sen cyklade vi hem med naturgodis i bagaget och stannade nere i hamnen i råå. och den stillheten och lugnet golvade mig. så vackert och tyst och lungt. havet låg helt stilla och vi satt på en bänk och pratade.

slutsats. en väldigt fin dag. nu känner jag att huvudet inte mår så bra och halsen har nog någon liten bacill i sig. inte jättepepp inför en ny vecka med de förutsättningarna. det har legat något under ytan hela helgen. har varit väldigt trött och haft huvudvärk. inte bra, inte bra.


Kommentarer
Postat av: Elin

åh fy vilken härlig dag ändå. Cykla är ju så otroligt fint verkligen! Åh, nu är jag lite avis känner jag. Måste ge mig ut och cykla någon dag, det är verkligen dags nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback