onsdag.

jag är hemma i stockholm och mitt rum ser ut som ett förråd. det är saker överallt och jag orkar knappt vara där inne, för jag vet att jag måste fixa det innan jag åker neråt landet och sen över vattnet.

dagen spenderades på flykt från röran, med matilda i en fullproppad huvudstad. mycket skratt, en väldig snabb fika, sommaråterblickar och sen en FRUKTANSVÄRT rolig film. the hangover. jag skrattade så jag fick ont i magen och ont i huvudet. helt galen film. och så var det fint att se matilda. hon hade en fin sjal.

imorgon ska jag träffa min gifta fina vän och en annan ogift vän och ringa samtal till människor jag borde ringt för längesen och försöka sortera lite saker som jag önskar att jag skulle gjort för typ tre månader sen.

heja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback