sorry he´ s mine ...

idag är det tisdag och jag är hur trött som helst. det här med att jobba är, jobbigt ! faktiskt. men jag tjänar pengar och det är alltid väldigt välkommet. appropå pengar så hade jag bestämt mig för att iår inte köpa något förens i april. sen bestämde jag att mars, mars är en bra månad för att börja köpa saker igen. sen så.. begränsade jag mig till kläder. så, okej. jag ska verkligen försöka att inte köpa några kläder innan mars börjar. själva idèn med det är väl att jag ska se vad jag har för kläder i garderoben och spara lite pengar. hitills har det funkat okej, även fast jag beställde grejer från cdon i söndags för trehundra kronor. men det är inte mycket. och jag fick fem saker för dom pengarna! tre cd skivor och två filmer ! okej om det är lite ovärt, egentligen, men.. jag har lagt flera av sakerna i kundkorgen flera gånger, men sen ångrat mig.

men nu ligger dom framför mig, i röran på mitt skrivbord. och jag är nöjd, en av filmerna kanske kändes lite onödig men jag gillar den och min lillasyster betalar halva så vad kan jag klaga på?! och skivorna är bra, och musik gör mig glad, så det är ju ett stort + på livets papper.

mina inköp: (för jag VET att ni alla är nyfikna på vad jag köpt, right??)

 
  

Kommentarer
Postat av: pernilla

wow! får minsann skicka damien rice och jason mraz någon gång! =)

Postat av: Elin

Yeah, bra skivs! (Skryter med att jag såg alla tre live i somras. Yes yes!)
Loooove!

2008-01-22 @ 20:17:55
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag gissar att 10 things I hate about you var den onödiga. Men den ploppade jag in i dvd:n häromdagen. Bara för att jag mindes den som en sån där "high school fast inte riktigt lika töntig som de brukar vara utan faktiskt lite bättre-film". Vad fel jag hade. Den är ju precis lika fånig som allt annat. Men missförstå mig rätt, jag gillar det.
Jag vill också köpa grej-he-eeh-hehe-eeeer. Men jag har också en dum idé om att jag ska spara pengar och inte köpa onödiga saker. Plus att jag är pank. Det underlättare då. Du borde prova!

2008-01-22 @ 21:01:36
URL: http://alvafelicia.blogg.se
Postat av: Anonym

men NEJ! jag värmde INTE fisk idag igen! jag var över huvudtagetinte ens påväg. jag var bara osäker på vilka dagar förbudet gällde! så. kan vi släppa det här nu!?

2008-01-23 @ 00:18:24
URL: http://jeanettebarasanning.blogg.se
Postat av: verona

hur ironiskt är det inte med 10 orsaker att hata dig, egentligen. usch usch usch. jag förvånade mig själv med att bli riktigt ledsen över det hela.

men, åh. jason mraz. honom har jag tyckt om väldigt länge.

2008-01-23 @ 02:59:27
URL: http://faceon.blogg.se
Postat av: pernilla

vet du vad jag fick reda på av jonas idag!?!? Heath Leather är död!! Han som spelar Pat! muää!

2008-01-23 @ 10:39:46
URL: http://peerniilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback