till jeanette

jag har en vän. och hon är väldigt fin. jag har fler vänner, men detta inlägg ska riktas till en speciell person. en speciell vän. hon, för det är en tjej. som bor i stockholm. i en egen lägenhet. med säng och bord och stolar och balkong och dator. hon är bra helt enkelt.



vi har känt varandra sen hösten tvåtusenfem och jag trodde väl aldrig att vi skulle bli så bra vänner. men hon är en av dem som jag har mest kontakt med nuförtiden. larviga sms, töntiga msn konversationer och fåniga samtal förgyller vardagen.

hon är också grymt duktig på teater och borde utnyttja den talangen med. HEJA HEJA dig! du kan. du vill. du ska forstätta med den.

hon är f a n t a s t i s k !                                            ps. snygg är hon också!

Kommentarer
Postat av: JEANETTE

linda! jag skulle vilja skriva en väldigt lång kommentar MEN jag är så fruktansvärd rastlös just nu. det spritter verkligen i kroppen. jag kan inte sitta still. det går bara inte. jag försökte ringa dig men du svarade inte. säkert sover du. det skulle jag också vilja göra MEN DET ÄR OMÖJLIGT ATT LIGGA STILL

2008-12-10 @ 21:42:45
Postat av: Anonym

MM TACK, VAR ÄR INLÄGGET TILLÄGNAT MIG?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback