jag kommer hem igen till jul

den trettonde december är här.. om en vecka sitter jag hemma på mitt rum och det är fyra dagar kvar till julafton. hur sjukt kan det bli egentligen. december har gått så fort. med projekt 09 och spökrunda och luciatåg och teatersport och föreställningar och lektioner och mys och kyla och tårar och skratt. det ska bli skönt att komma hem även om det innebär att en termin gått och det bara är en kvar. för jag gillar att gå här. och att lära mig viktiga saker. jag gillar det helt enkelt.

men ett lov ska bli fint. med familjen. släkten. vänner. stockholm. lugn och frid. sömn. framförallt sömn och vila. det ska bli helt f a n t a s t i s k t .

dagen kommer innebära ett luciatåg inne i en kyrka i staden och sen utgång och dans! dans! dans! ikväll. tror det kommer bli fint.

Kommentarer
Postat av: jeanette !

jag hoppas samma sak som du. ingen familj inga paket. bara du och jag som vet. jag kommer hem igen till jul.

2008-12-13 @ 15:12:05
Postat av: Elin

Underbart!!! :D:D Saknar dig!

Postat av: Anna

Haha, den var inte så svår att hitta:P

2008-12-20 @ 17:43:52
URL: http://prinsessananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback