kaos.

mitt rum ser ut som om en bomb slagit ner. kläder blandat med smycken, smink och dvdfilmer. en öppnad flyttkartong där jag ska baxa ner mina skor och lite annat.

jag åker på måndag.

det känns jättekonstigt. jättejättekonstigt. men spännande. jag menar, helsingborg, teaterlinje. nu skriver jag på MIN NYA DATOR. den är fantastisk och jag älskar den. den är svart och snygg och ja, ni vet. som en dator ska vara. jag måste återgå till kaoset i mitt rum. dagarna i stockholm hitills har spenderats väl med vänner och barnpassning.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fantastiskt, jag vet känslan. Onekligen, eftersom den hänt mig några gånger nu. Jag har ju flyttat tre gånger på tre år. MAlung till Falun. Malung till Linköping och Falun till Linköping.



Jag älskar fortfarande min dator och det har ändå gått ett år. Den där nyförälskelsen försvinner kanske lite, men jag och min kära pacardbell (som heter Henning, den också) är fortfarnade väldigt kära i varandra. Det kommer hålla länge. Tills jag blir kär i någon ny, fräschare modell. Om några år..



Lång kommentar. BAra för att DU ÄR DET FINASTE JAG VET! PUSSSSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback