vi är förlorare, vi två.

om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt . en kväll med Håkan på gröna Lund - kan det bli bättre ?! och vi två sjutton år är ju det man minns och när alla ramlar så smälter man ju nästan ihop. och svetten blandades, och vi var i mitten av en hurricane, alla gungade i takt och den lilla ettriga småknodden framför mig med det långa ljusa håret, lyckades trampa mig på tårna kanske tjugo gånger innan jag flydde ifrån henne. (jag knuffade bort henne) och du är, verkligen, det finaste jag vet. Det här var verkligen, magiskt men tragiskt på samma gång. Länge kvar tills nästa gång, men still - en fantastisk kväll med ljuva toner och till och med regnet kände den förhäxande stämningen och väntade innan det föll ner på oss, glada och svettiga och lyckliga människor i åldern ung till gammal.

På diskotek, men jag tar allting på lek även en hemlighet
Ta mig till kärlek, ta mig till dans
Ge mig nåt som tar mig någonstans
för jag vill veta om kärlek finns

Kommentarer
Postat av: Elin

Fint :) Miss u!//E

Postat av: hanna c

härlig text och fin dikt på slutet!

2007-09-10 @ 18:47:19
URL: http://hannapaulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback