fredagkväll.

idag är det fredag och dagen har varit bra. en tidig morgon som inte gjorde min trötthet bättre, men jag kom upp och jag gick till skolan för en tre timmars lång lektion i ämnet s c e n i s k produktion följt av god lunch och trevligt prat (lite trevligt var det iallfall, och jag uppskattar skolan mer och mer känner jag, tror jag kommer sakna det sen, när vi tar studenten. Jag menar, att bara sitta och prata! det är det jag kommer sakna. och själva miljön och..och, ja. jag vet inte riktigt, nu tappade jag tråden.) sen filosofi med en rolig lärare som kom från Grekland och som hette, Spiridola. Det var ...intressant och fruktansvärt segt. fredagarna lär bli intressanta. och sen gott folk, sen skulle vi ha regi MEN, i brist på lärare fick vi sluta tidigare. något som jag inte tyckte illa om, för att sluta typ tre istället för halv sex var ganska populärt.

och nu sitter jag och lyssnar på musik och ser på en video på youtube med måns och jag känner att livet ligger framför. S t u d e n t en . skivan bokad idag och det är nog det snabbaste beslut som någonsin tagits i vår klass. (vi behöver inte nämna att typ inte hela klassen var där när vi röstade, men nu är det klart. Cafe Umbra blir fest)

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej du tittar inte på Måns utan på Housemartins hoppas jag. Det gör jag. Maha.
Uh, uppskattar skolan mer och mer. Jag uppskattar den mindre och mindre. Och jag har faktiskt aldrig tyckt illa om skolan. Faktiskt. Aldrig. Men nu... jag vet inte. Jag vet helt enkelt inte.
Haaae.

Postat av: linda.

som svar på din kommentar, ehh. jag uppskattar inte skolan. eller, det är blandat. sjukt blandat. men vissa saker kommer jag sakna, sen. jag uppskattar.. jag vet inte. klassen mer ?!
äsch.

2007-09-21 @ 23:29:57
Postat av: Emelie Pemelie Rullgardin

Linda de är ju ända till sommarn som ni tar studenten! De är ju evigheter ditt xD (tycker jag i alla fall) jag tycker du ska njuta de sista året lixom ;) Ååh ja menar du kan väl forttfarande har roligt med klassen även fast ni inte går i samma klass längre sen (??)
Okej de är bara lill kusinen som tänkter lite...du behöver inte lyssna xD ;)
Kraaam!

2007-09-23 @ 09:51:47
URL: http://emelienaslund.blogg.se
Postat av: Elin

Jag är inte säker på att jag vet vem Christan Bale är? :S Jag stannar minst helgen om du är där! :D Sen beror det på om jag ska ta körlektioner hela lovet eller inte. Ska kanske ta en intensivkurs. Men jag ska ta reda på om det blir eller inte inom kort. Har du fått nått jobb än? Inte jag :( Saknar dig. Puss!

2007-09-23 @ 22:26:49
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: karin

nämen du. tack!
du är ju galet fin.
hur är livet?
-kort och koncist-

2007-09-25 @ 14:44:58
URL: http://enflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback