laktosintolerant, jag ?!

jag har jätteont i magen.
och då menar jag, jättejättejätteont. (okej, det gör inte jättejättejätteont längre, men det har gjort och det gör fortfarande ont) jag är orolig att det kanske är som min lillasyster säger ( Liiinda, du är nog laktos allergisk) att jag är intolerant mot laktos och att jag därför inte kan äta yougurth?! dricka vanlig mjölk?! äta saker med mjölk i ?! GOSH! nej.

då hoppas jag nästa, shit vad sjukt det låter, att jag bara har fått en släng av magkatarr igen. men det gör förfärligt ont, som om någon hugger en i magen.

och pågrund av detta älskade och underbara magonda, så blev det en kort fika med matilda och inte till att träffa lite fler roligt folk, och halvroligt folk, på ett ställe vid kungsträdgården. och ja, det kändes lite trist för det hade säkert blivit trevligt. men nu njuter jag av en kväll hemma där jag vandrar omkring i mina högklackade skor och min nya finfina klänning i fint material som får mig att känna mig lite filmstjärneaktig. I like it.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Räknas jag till roligt eller halvroligt?
Du skulle ha kommit, jag ville träffa dig!

Postat av: D

mjölkintolerant låter jobbigt!

2007-10-31 @ 17:56:59
URL: http://ekvalk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback