jul, jul stråålande jul.

idag är det tisdag och det snöar på riktigt utanför fönstret. jag sitter i mitt rum med musik i öronen och varmt ansikte, börjar jag bli sjuk måntro?!

så idag har jag varit ledig och varit på intervju på ICA. gick sådär om jag ska vara ärlig, jag var glad men det kändes .. jag vet inte. och sen är det osäkert om jag kan arbeta de tider de vill och så var det tre andra och han ska höra av sig nästa vecka för provjobbning och efter det får man veta. så nu ska jag försöka hoppa på jobbet hos min morbror för att få in lite pengar till jul. kan behövas .. så jag ska föröska ordna det så snart jag bara kan, och sen så kommer jag få lite pengar. hoppas jag. och jag hoppas fortfarande på icajobbet eftersom man får fett bra med lön och det är bra att få in en fot för sommarjobb och julextrajobb.

nu ska jag försöka fixa ljudet på min dator och se lite vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

coolt

2007-11-14 @ 09:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback