idag är en glad dag.

idag är en glad dag för jag har fått jobb. Nu är det klart, jag ska laga mat en månad i sommar. Och det känns fantastiskt roligt. en månad på transtrand, med sköna människor i världens underbaraste miljö. Det enda som är lite halvkul är att jag fyller 18 där, men jag förväntar mig telefonsamtal och sånt av folk utanför sälen. okej- deal!!

fick lite klagomål på att uppdateringen är kass, så nu gör jag ett försök att uppdatera. Idag är det måndag och jag har haft två lektioner. Ett ovanligt lätt svenskaprov och matteprat med min lärare, jag ska nog kunna fixa det där G:et iallfall- underbart!

nej. nu ska jag glädjas över sommaren och lyssna på Oh Laura. (tack för tipset felicia)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är du och besöker en toalett och jag är mätt

Postat av: Pernilla

Åhh jag är så glad!!!!!

2007-05-08 @ 21:31:28
URL: http://symfria.bloggspace.se/
Postat av: Elin

yeah, GREAT! Transtrand-Malung=NÄRA! :D Wihi! :D

Oh Laura, Oh Laura, så himmlans bra! Lyssnade på dom i helgen, man kan inte bli annat än helt mjuk i hjärtat. I miss you my darling! Pussss! (Ps! Ska väldigt snart ringa dig och bestämma mig hur jag ska göra den 25te!)

2007-05-09 @ 10:26:52
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Felicia

Jepp, jag är en tipsare av rang!

2007-05-09 @ 14:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback