och det blev ju lite fel förra inlägget..

ojdå. den 19 januari var det faktiskt inte i måndags och för denna förvirring ber jag tusenfalt om ursäkt?
ni förlåter mig för detta missöde? - tack.

idag är det onsdag och jag vet inte hur jag mår eller vad jag håller på med. dagen har sipprat iväg och jag har mest bara ritat kostymskisser, kletat gul färg på en kartongbit och tänkt på hur mycket som ska hinnas med denna vår. teatern och teatern och teatern + allt annat viktigt. (två månader är skitlite tid!! men, vi kommer klara det)

kom hem alldeles jätteslut kl. 16:32 efter en lång skoldag i estetens tecken. och imorgon blir det gympa, HM och dramaturgi och förmodligen en hel del teater-planerande och annat trevligt. jag ser framemot morgondagen. det gör jag verkligen och det är nog det jag kommer att ha i hjärnan när jag somnar till "sailor song", och iochmed det så tänker jag inte på Mr Keatings uppmaning om att fånga dagen. C a rp e  d i e m. Men, imorgon! då ska jag fånga dagen (:

kan ju tilläggas att den här fix-ideèn (som var rätt rolig) om att vi skulle stå hela dagen idag glömdes bort i morgontröttheten på bussen. och när jag sen kom på det på tvärbanan var det liksom försent. men, jag stod på tunnelbanan tre stationer, det måste ju räknas som något tycker jag.

eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Räknas INTE! Men jag misslyckades ju å andra sidan miserabelt.

Postat av: Elin

kul idé att stå en hel dag! det skulle dock jag aldrig palla! vet hur det känns med det där hur mycket som ska hinnas med denna vår. stress säger jag bara. Jag vill ju hälsa på dig någon gång, men när ska man hinna det liksom? Jag saknar dig som tusan!! Lovelove//E

2007-03-23 @ 19:10:14
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback