hej igen datorn, dags att uppdatera !

söndag. igen. jag har insett att det är något mystiskt. det blir alltid söndag, varje vecka. så efter snart arton år har jag kommit på det- veckan består ju av sju dagar och då är söndag inräknad. söndag är sista dagen i veckan- very viktig.

idag har jag inte gjort något speciellt alls. (och det verkar inte som om jag kan stava eftersom jag får gå tillbaka och radera alla felaktia stavningar på orden i bloggen.)  jag har vadat runt i mitt stökiga nya rum och längtat till mars. jag har utkämpat en kamp mot matteboken, och jag säger bara "dö mattebok, dö". me hate. och så har jag ätit litegranna.

jag är trött.
vill sova tror jag.

imorgon ska jag åka till IKEA efter skolan och köpa hyllor.
imorgon ska jag också visa upp ett filmklipp i skolan. jag vet inte riktigt vilket jag ska ta, för jag har lite svårt att välja. det är svårt att välja ett klipp som är fint. jag väljer mellan några olika och det är svårt. BigFishCrashLejonkungenEdwardSchissorhands eller någon annan. alla är fina filmer. ja, det är dom.

nu ska jag skriva ut mitt tal om särskrivningar och arbetet om drottning Kristina. yes ! nu vet ni.

 !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen låter som en tråkig helg! =/ bättre lycka nästa gång!

Postat av: Isabelle

I like 80-tal and I like IKEA!

2007-02-04 @ 21:06:06
URL: http://isabelle07.blogg.se
Postat av: E

Vad duktig du är, Linda my love. (: Längtar efter mars, och dig!!!! Hur mycket som helst! Det snöar.. Älskardig. Pusss love

2007-02-06 @ 10:02:03
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: matilda

höhö, erik gillade mig bäst. linda jag har ont i maaaaaagen.

2007-02-07 @ 16:15:57
Postat av: isabelle

nej linda jag har ingen bror. eller jo vänta lite här, jag har en plastbror. men dessvärre så heter han inte hellström i efternam plus att han är yngre än dig. så jag råder dig att inte gifta dig med honom. men som du vet har jag två yngrer systrar och dom tänker jag inte ge bort till vem som helst. speciellt ingen som vill åt deras efternamn ;)

2007-02-07 @ 17:14:46
URL: http://isabelle07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback