vad du skrämmer mig, men jag börjar förstå dig nu.

så hamnar man vid datorn, igen. det är få saker som förändras.
julafton har passerat och så också juldagen och annandagen och nu är vi inne på tredjedagen. julafton kom inte med buller och bång, för julkänslan var långt borta. den, riktigt julkänslan. den man hade som liten. det var inte samma spända väntan, samma fängslade blick vid Kalle Anka. Jag kom och gick lite som jag ville, och det kändes inte ritkgit som jul. men jag fick det jag ville ha och det är jag glad för. så visst, julen har varit bra. men... det har saknats något. dagarna har gått så sjukt fort med släktkalas och grejer, att jag inte ritkgit kunat njuta av tiden. och imorgon far jag till uppsala och det känns bara kaos inuti.

för jag vill bara vara hemma. se på filmer. äta mandariner. njuta av julen. inte packa och stressa fara iväg på kalas varje dag och stressa runt i stan med tusen andra människor som är inställda på att döda alla som kommer ivägen för deras shoppingdag. (nu tog jag i, men det kändes så igår när jag var inne i stan i en och en halv timme. två klänningar rikare och ett par örhängen, men jag fick inte tag i det jag verkligen sökte efter. den lilla klockan i långt halsband från glitter, how i love it)

nu vankas det gröt och packning och jag ska försöka få min jul med film och mys

Kommentarer
Postat av: Pernilla

den klockan köpte jag till min syster. funderade på att köpa en till mig med =)

Jag förstår precis vad du menar! julen kom aldrig i år. Mellandagsrea = billigt men hata alla folk som hela tiden knuffar undan en!! Och uppsala, är inte jätte pigg på det längre, någonting har förändrats

Postat av: Jonas

Jag vill också bli skådis... och göra som honom

2008-01-02 @ 15:57:46
URL: http://caughtaglimpse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback