min dag.

vakna.
frukost framför vänner. ägg på knäckemacka och yougurth med vaniljsmak.
höstig promenad kring sjön.
dusch och uppfräschning, en av alla randiga tröjor åkte på, den som för tillfället är favoriten.
stan och lite secondhandkollande men lite inhandlat.
skriva ut skriva ut, hänga lite på credo.
kaffe och sociologisk teori på espressohouse. pappercut.
kort kort radiointervju med fräsch tjej i bollnäs. (aka tjejen jag saknar så himla mycket)
mer secondhand.
matilda. te. musikal. minnen. skratt. tår. känslor.
tunnelbana och plugg.
hem. läsa. dricka mer te. äta nötter.
nu. sängdags.

Kommentarer
Postat av: Elin

Najs! Du var galant. I dagens andra inspelning kommer jag ge dig lite mer utrymme så det inte blir så hetsigt. :) Sen ska jag ringa dig på riktigt också, snart. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback