trötthet som tär.

jag är trött, huvudet bankar och dunkar. vattenbrist, sömnbrist och alldeles för mycket på folk är det jag skyller på. jag är trött. det är mycket nu fast ändå inte. mycket att hålla i luften. julklappsköp ska göras, relationer vårdas, skolan prioriteras, jobbet ska jobbas och mitt i allt det så ska man hinna ta hand om sig själv och se efter sitt eget hjärta.
nu har jag sån tid. jag gör ingenting. snart in till hetsiga storstockholm igen för att gå på luciatåg med vän och sen fika. himla fint med vänner. sånt behöver jag. jag behöver människor som vill vara nära mig, som ser att jag behöver det. vänner var en bra uppfinning. jag gillar´t!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vänner är fantastiskt bra att ha! Saknar dig finis! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback