jag lyssnar på repeat och tänker på dig

jag har blivit klippt. för mycket för min smak, men det går att få till en uppsättning iallfall. gick in till frisören och sa klart och tydligt, LUGG och BEHÅLL längden. hade för första gången på länge tänkt ha kvar långt hår för att det var fint. men, hon gjorde inte som jag sa. som ni ser gjorde hon LUGG men längden BEHÖLL HON INTE. inte världens bästa frisörupplevelse. förövrigt är inte frisörbesök det bästa jag vet, slutar alltid med klump i magen.
men jag saknar att kunna ha min favoritfrisyr, hög knut mitt på huvudet. får låta det växa ut men behålla luggen. det är det som är så bra med hår, det växer ut.
nu kyrka, hej fjärde advent snart är det julafton

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ska också gå till frisören tänkte jag i veckan. (Dålig meningsbyggnad men jag orkar inte skriva om) Jag ska säga: "lugg som Zooey Dechanel och ta en decimeter på längden men inte mer". Vi får se hur det går..........

Postat av: Elin

Plus att du är skitsnygg, det var så självklart att jag glömde skriva det!!

2011-12-18 @ 17:04:03
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback