ännu en helg..

vad tiden går. imorgon är det bara två veckor tills jag landar i manchester för att därifrån ta mig till Sheffield och mitt nya hem. det känns som om jag pendlar mycket. upp och ner. fram och tillbaka. är trött och pigg. jag lever helt enkelt. i england ska jag iallfall bo. det är något jag vet! i ett hus med två andra tjejer ganska nära kyrkan och i samma område ska några killar som går kursen också bo. vi är typ tjugo stycken som ska gå bibellinjen. två dagar i veckan är det undervisning och sen ska vi jobba i kyrkan och hitta ett jobb ute på stan. blir nog spännande! möta massa människor. känns som om jobbet kommer göra att man lär känna staden ganska fort.

helgen har spenderats på två håll. fredagen spenderades med gospellinjen på pizzeria och sen på glimåkras uteställe Jeppes. cocacola och drinkparaplyer och en massa skratt gjorde det till en härlig kväll. sen for jag tidig lördag morgon till örserum utanför gränna för att fira farbrorfaster som blivit 50 år var. stort kalas och hela släkten var där. jag och min kusin esther, 2 snart 3, hängde lite i min handväska där hon hittade läppstift och handkräm - rena guldgruvan för en liten söt tjej.

och nu är jag i glimåkra. och räknar ner dagarna..

Kommentarer
Postat av: Elin

Fina grejer spännande grejer! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback