en söndag. och en lördag. och en måndag.

igår - klädde jag mig i kjol och vit tröja och jeansjacka och blommig sjal och kände mig som någon ur grease ungefär för att ta buss och tunnelbana och buss till malin och tjugoårsfest med muffins, te och goda vänner. kom hem i lagom tid för film med familjen och slutligen en dejt med min fina, fina säng.

idag - vaknade. gick upp. åt frukost. åkte iväg med lillasyster till solna för att handla lite grejer. införskaffade tre tröjor och två par örhängen och en cdskiva och var framförallt shoppingassistent till min syster. en kaffe och en glass och sen for vi hem för pizza med brodern som har fått sig ett trumset som han hamrar på.

imorgon - förhoppningsvis blir dagen solig och jag kommer köpa mina solglasögon i gamla stan och träffa matilda hela dagen. och sen middag på kvällen med matilda och jeanette. känns fint. en fin plan.

ps. jag gillar ordet fint.


Kommentarer
Postat av: janet

loligt!

2009-04-05 @ 20:16:40
Postat av: pernilla

jag älskar ordet fint! du är fin =)



men då skolkarjag från gospeln då =)

Postat av: Elin

sköna dagar, sannerligen. fint är ett mycket bra ord som jag gillar väldigt mycket. det är sol det är vår, happy!!!

2009-04-06 @ 12:08:31
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback