vila - plugga - vila - plugga

hej och hå vilken dag! vilken vecka. förkylningen har tagit kroppen i besittning men helledig kan jag inte vara. har varit i skolan och jobbat och spelat teater och idag säger kroppen ifrån på allvar. tur då att man kan vara hemma och plugga. har pluggat - pausat - pluggat sen jag vaknade och ska snart ut och få lite luft. bror och svägerska har flyttat nära så jag och svägerskan amanda ska ut och promenera lite i solen. få lite solenergi och lite luft. kan behövas.
 
 
i helgen kommer ELIN hit! hurra. då är jag frisk. men idag ser jag ut såhär och snart ska tjocktröja och vindjacka på. och skor såklart. sen ut i skogen! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är söt men varför är hela inlägget understruket? skuummis. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback