tack & hej!

Kära, kära, KÄRA blogg.se.

Det här kanske kommer som en chock, det kanske till och med känns lite orättvist efter så många år tillsammans, men jag kan inte hålla på såhär längre. Vi har haft många år ihop. Många fina stunder som jag kommer bära med mig när jag nu går vidare i livet och söker nya utmaningar. Men, jag måste ha förändring. Jag kan inte stanna kvar i det gamla bara för gamla tiders skull. Ibland växer man isär och det känner jag att vi, du och jag kära blogg.se har gjort.

Så därför gör jag slut.

Du kommer alltid finnas kvar som ett kärt minne och en plats dit jag (och mina läsare) kan gå för att undersöka vad som hände den unga LindaMariaMartinson när det begav sig. Men från om med nu får man söka sig vidare till en annan domän. En ny! En fräsch! En mer satsig & riktig! hemsidan att lägga på minnet är lindamariamartinson.se. klicka in där för allt i världen så möts vi i mina inlägg om teater, socionomstuderandet och kaffekoppar.

 

Kära blogg.se.

Hejdå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback