uppdatering

jag sitter hemma hos min Olivia i vackra och goa Göteborg. staden har levererat sol och fina dagar sen min ankomst i måndags. hunnit med både efterlängtad häng med O och E på stan och hemma hos de båda i deras fina lägenhter. massa prat. massa skratt. massa, förståelse och stöd.
sedan har det ju liksom typ alltså varit FESTIVAL!
way out west.
den festivalen har verkligen levererat! fantastiska konserter och stunder av magi. jag har fått nya kärlekar och fördjupat gamla och återupptäckt glömda förälskelser. (jag pratar om artister nu)
musik. är. fantastiskt.
deportees. first aid kit. florence and the machine. feist. bon
iver. refused. ben howard. josh T person. frida hyvönen. ane
brun. the black keys. the royal concept. looptroop
rockers. mike snow. laleh. sameblod. django django.

med flera!!

nu ska jag sova. imorgon väntar konfirmationsutvärdering och kärt återseende med ledarkollegor innan häng med O och E och på måndag far jag hem. för att landa i stockholm ett dygn sedan till älskade England och älskade älskade londonboendevännen! (denna uppdatering var mest till dig! du vet vem du är!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback