min helg

uppsatsinlämning. vin och samtal. secondhandshopping. garderobstädning. fredagsmys med mamma och pappa hos mormor och morfar. häng i soffa med kusin. springa i höstig sol. städa och städa och fixa. loppisfynda. handla. cykla. baka. bowla. kalasa. leka. dricka te. dricka kaffe. dricka mer te. äta kaka. vänner. skratt. en stjärna på himmelen.
morgontv. maestro. frukost med kombo. kyrka. barn och söndagskola. kyrfika med fyraåring. lunch med vänner. fika med vän. mat hos en annan fin tjej. baka kaka med choklad och jordnötssmör. te och prata. hemma. kväll. film med kombon. roobios.
ledig imorgon. härliga tider. hoppas det är sol!

Kommentarer
Postat av: Elin

Nu när jag flyttat från Stockholm och kära familjen Videfrost så fikar jag nästan aldrig! Det är ju skandal, faktiskt. Att bara läsa om alla dina trevligheter och kyrkan (saknar BK!!!! Fast jag knappt varit där, men ändå!) gör mig alldeles... fikamysbakaätaprata-sugen. Du fattar.

Saknar dig!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback