jag är en sån...

som ibland får helt kaos-stopp i hjärnan och därför inte får fram ett ljud. ni vet, man har massa saker att säga, men bara för att man måste så kommer ingenting ut. det tar liksom slut innan det når munnen. detta hände på utbildningens första seminare.
som råkar ha sönder saker hit och dit, senast min rullgardin. till mitt försvar så var den redan heltrasig, men nu är den inte bättre. för några veckor sedan var det ju garderoben.
som var alldeles för många timmar i skolan. elva timmar, många inte jätte konstruktiva dock, men de flesta var de. försöker fundera på om jag är överambitiös, eller bara lite lätt dum. eller så har vi mycket att göra.
som läser bibeln och förundras över hur saker poppar upp och betyder något, här och nu.
som snart ska gå och lägga sig efter en dag av halsont och illamående.
som trots klagomål är nöjd med livet som det är nu, som har så mycket att vara tacksam över. men det är lätt att fastna i det som är jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Inte konstigt att du får kaos-stopp, det är väl fullt på hårddisken. ;) Du behöver planera in en vila-och-bara-må-bra-dag inom KORT!

PUSSSSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback