fredag fredag. fredag är det ja

jag försöker borsta tänderna, men blir distraherad.
försöker läsa min bok, men allt annat är så himla mycket roligare.
försöker kliva upp ur sängen, men att snooza är fruktansvärt skönt.
jag försöker komma in i studentlivet ... och det kommer jag fortsätta med. ska strax ta min cykel till alvik och sen fara till skolan, lite vardagsmotion skulle sitta fint. sen köpa böcker och hänga i biblioteket och plugga. termos med soppa och en flaska med iskaffe kommer göra min dag.
igår åt jag prinsesstårta.
på en torsdag.
vad är det som händer med världen!?!

himla god var den iallfall.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul grejer. Man får äta prinsesstårta vilken dag man vill, det står inskrivet i grundlagen. Det är jag nästan helt säker på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback