livet.

"om man vill berätta någonting, måste det få ta tid"
hade småtjejer över på lite myskväll med film och popcorn och cupcakes och sånt som hör till. pizza åt vi tills magarna ville sprängas och promenad var nödvändig. så vi vandrade till videoaffären i solen och lånade en film. luften var sval.
nu är jag ensam hemma och tjejerna for hem. att ha småkusiner är fint mina vänner.
så nu hänger jag med jonas karlsson i sommarpratarversionen. imorgon ska jag se honom live på dramatens stora scen. och det gör mig glad i hjärtat. jag ska åter till dramaten och uppleva magin av att kliva in genom dess dörrar, jag ska äntligen se teater med elin. det känns som om söndagen, morgondagen, kommer bli en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback