jag tror jag ska gå och sova.

dagen har passerat och jag summerar.
många timmars jobb efter få timmars sömn, men med roligt arbete och trevligt folk och mycket kaffe så går det mesta. sedan till kungsträdgården med nya vännen C för att joina slutet av jesusmanifestationen och böja knä tillsammans med tusen människor. promenera runt och hälsa på vänner och träffa mycket roligt och trevligt folk. trött i huvudet av alla intryck sittandes på kajen nedanför operahuset och peta upp solglasögonen som envisades att åka ner.
sedan hem.
baka baka baka baka.
friends med E som skrattade som jag vet inte vad.
oreos och mjölk.
nu musik och snart en säng som jag ska vila i. säkert är på, och jag gillar´t. konsert med henne igårkväll tillsammans med lillasyster martinson och bra var det.
godnatt mina vänner! ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha, jag var nog lite övertrött eller så var Vänner VÄLDIGT roligt helt enkelt... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback