fel skor för en dag som denna.

det är kallt! ruskigt kallt idag. hade jag haft vettiga kläder på mig, hade det inte gjort något. men nu trodde jag att det skulle vara varmt och soligt och skönt så jag har långkjol, tacksam över att jag tog långkjolen och inte en kort klänning som jag hade tänkt, och sandaler!!! och ingen riktig jacka har jag med mig för det blir jobbigt att släpa på... tänkte jag i mitt förnuftiga och sega huvud imorse.
jag sitter och lyssnar på christian lindskogs röst som får huden att knottra sig. augusti blir fantastiskt. jag ser framemot det.
magen är mätt av mat och liten snabbdejt med systern. nu drömmer jag om en kaffe med hasselnötssmak men kommer nog inte ta mig ut i kylan för att införskaffa en sådan. det får vara. jag får fortsätta drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback