nu åker jag, igen.

jag flyger och far i en rasande fläng. igår hem från helsjön som ligger utanför göteborg, idag upp till transtrand som ligger nära sälen. byte av breddgrad går fort och jag har packat om. bytt ut svettiga kläder mot rena och fräscha, lagt ner böcker för resan som kommer bli ganska så lång.
solen börjar komma fram mer och mer utomhus och jag sitter och funderar på om jag verkligen ska ha leggings eller om jag ska byta till shortsen jag hade planerat att ha. det blir nog att jag inte byter, då måste jag packa upp shortsen igen. och smälter jag på tåget, kan man ju alltid lösa det där.
jag har en engelsk taxi på min tröja.
jag hängde med harry P hela hemresan.
jag har fantastiska vänner runtom i landet.
nu är det dags för rengöring av tänderna, innan det bär av. hej transtrand, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback