såhär trött är jag

det har varit en lång dag. bevis på det, jag stavade precis lång LÅGN men raderade det snabbt. men ville endå erkänna mitt fel. nu sitter jag i soffan, datorn bränner sönder mina ben och tvn står på - nyheter. paus i film som jag halkade in på efter fin date med matilda i park. mycket frukt och mycket naturgodis. och kareoke från berns som soundtrack.
jag är trött. så himla, himla trött. det har varit en lång dag som började klockan sex imorse. mycket jobb. mycket svett. mycket helt enkelt. jag försöker att inte tänka på att jag ska jobba massa nu för det gör mig trött. imorgon börjar jag lite senare iallall så jag hinner sova ut och kanske till och med springa innan.
jag vet inte varför jag bloggar om det här.
det är väl ganska så ointressant.
men jag måste skriva av mig.
äve om det bara är blaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback