jag är svintrött, så då bakar jag bröd

jag är helt alldles jätteslut. kunde inte sova inatt och de få timmar jag faktiskt stängde ögonen innehöll orolig sömn. tankar som jagade, klibbig värme som gjorde att sömnen inte ville infinna sig på riktigt. har dock sovit en halvtimme på soffan nu och hoppas på en bättre natt att se framemot. väntar på E som ska komma hem och som jag ska få se för första gången på superlänge. vi ska hänga med Harry nu tre kvällar i rad och det känns ack så jobbit och ack så fint.

det är lite töntigt, jag vet. men Harry och hela världen är så häftig och magisk och jag gillar den. tur att jag har E som förstår helt och fullt och som jag kan nörda med.

brödet står och jäser och jag tänker. lyssnar gammal musik som brukade beröra och inser att den fortfarande gör det. funderar på ny dator som inte bränner sönder mina ben och om jag ska ta och klippa av mitt hår.

typ så .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback