städa, städa varje fredag också varje jul...

eller idag. min garderob var i stort behov av att städas och ordnas. så jag tog tag i det och det tog bara npgra timmar av min kväll eftersom jag inte var fullt koncentrerad. datorn fanns ju, P3 dokumentär och "drottningoffret" och skype och facebook och annat. men nu är det ordnat, en hel del kläder utrensade, sommarkläder bortsorterade och lagda på hyllan. för det är inte sommar än. men det kommer.
jag borde verkligen gå och sova, men det är så svårt när man inte är trött. är alltid väldigt trött på eftermiddagarna, men sen på kvällarna så piggnar jag till och blir kreativ och vill göra saker. jobbigt när man tänker vända dygnet - därför går jag och lägger mig istället för att pyssla och sy.
så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback