sånt där jag tycker om, ni vet.

jag gillar kaffe.
och så gillar jag människor. både de som dricker kaffe och de som inte gör det.
så gillar jag att baka.
jag gillar ju att sy också.
att pyssla är aldrig fel.
prata kärlek och livet med en sjuårig tjej när man klistrar frimärken ihop på postpaket som ska skickas ut i landet med noter och skivor, det gillar jag också.
jag tycker om inspirerande människor. om saker som tar tag i en. av andlöst vackra platser och knappar i glasburkar. plåtburkar och min musliburk.
så är ett stort fan av att läsa. och av att lyssna på musik. och ibland så fastnar jag för en låt och så kan jag köra den om och om, och om igen tills jag plötsligt tröttnar och inte kan höra den igen på längelänge. och så har jag lätt för att gå ner mig i musikaler och gå och sjunga med på gator och i affärer och ta små spontana dansstg när jag tror att ingen ser.
och så gillar jag Stockholm. och att vandra omkring på vackra gator.
(det var bara det jag ville säga)

Kommentarer
Postat av: Elin

Well spoken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback