saker att se framemot

jag ser framemot kvällar vid vattnet med en fin vän.
jag ser fram emot att baka i mitt nya kök och ha vänner över på fika.
jag ser framemot att bo i samma stad och samma lägenhet som E.
jag längtar efter promenader och samtal.
jag längtar till våren. till att gå utomhus i vita sneakers och tjocktröja.
och sommaren. med jordgubbar och mjölk och sand mellan tårna.
men just nu är det ganska fint som det är. med lakritstryffel i en burk i kylskåpet, snö som vräker ner och en film på tvn. ikväll dyker småkusiner upp och då blir det lek och stoj. och jag har fortfarande flera dagar ledigt då jag kan jullovsmysa, med mycket kaffe och apelsiner.

Kommentarer
Postat av: Elin

Myyyys pyyyys! Kul med lite färg på bloggen! Jag kan hjälpa dig att fixa en design om du vill, är asbra på sånt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback