denna dagen är idag.

började morgonen med frukost framför tvn.
och den fick fortsätta med herr hellströms musik och ett dyk in i garderoben. nu är jag påklädd. svart och vitt och dinglande örhängen. snart lite lunch och sen ut och posta brev för att vid tvåsnåret möta fina matilda i gamla stan och besöka vår grotta.
jag trivs med att vara ledig men blir väldigt lätt rastlös. men har svårt att koncentrera mig på att göra något. igår blev det en lång promenad runt vinterviken innan packa-packa-skicka jobbet hos min morbror, och kvällen avslutades med soffan, elin och "drottningoffret". det är förövrigt väldigt fint att elin bor här. hos mig. det behövs efter många år i olika städer och olika länder.
nu borde jag snart äta lite lunch.
önskar att jag inte tappat bort min kamerasladd. jag har nämligen pysslat lite. och tänker nog fortsätta med det ikväll och imorgonförmiddag. och brev till utlandet måste skrivas.

Kommentarer
Postat av: Elin

pusspuss fina du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback