en fredag.

det snöar ute. jag sitter i en soffa i skärholmen, har just ätit min andra godis och tittar på snön som trillar ner från himmelen utanför fönstret. nya tröjan från monki är på, tjugokronor känns som ett rimligt pris, stora guldörhängen och snart ska håret fixas och trixas med. min vackra amanda har min prickiga klänning på sig, hanna är påväg hit och jag tror det vankas nybakat bröd innan vi ska ut i stockholmsnatten. Nina Kinert spelar och vi ska dansa och lyssna, dricka ett glas vin och njuta av livet. och bli peppad igen.
fint kaffe hade vi hemma i bromma innan vi for hit. prat om livet och många kakor och klädbyten. fina elin och minnen från svunna tider med festival och konversationer om allvaret. tankar på frizon i sommar. blindside ska ju dit, så visst borde vi med??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback